Bine ați venit în clinica Anastasios din Bacău!

Pentru programări, vă rugăm să apăsați pe butonul de mai jos:

De ce Anastasios?

first-aid-kitPacienții sunt eroii noștri

Cu toții merităm să fim sănătoși! Ajutăm oamenii să învingă lupta cu boala.

flaskEvaluăm atent

Ai încredere în noi și scapă de grija unui diagnostic și a unui tratament greșit ce poate avea consecințe grave.

doctorPersonal medical dedicat

Tratăm fiecare pacient cu compasiune, profesionalism și discreție.

Este important pentru noi să ajutăm fiecare pacient care ne trece pragul să ajungă la starea de sănătate dorită printr-un diagnostic corect și garanția unui tratament eficient.

Dr. Iustinian-Ioachim Simion, Co-Fondator Anastasios Medical
Prezentare video clinică:
YouTube player
Informații pentru pacient:
1. Cum mă pot programa pentru o consultație?
  • Sună la numarul de telefon 0771 547 058 de Luni pana Duminica intre orele 08:00 si 20:00 iar o colega te va ajuta să parcurgi toți pașii;
  • Apasă butonul Programează-te și urmează pașii descriși;
  • Trimite-ne un mail la contact.bc@anastasios.ro, include cât mai multe detalii și vei fi contact de către unul din colegii noștri pentru a finaliza programarea;
  • Folosește opțiunea de LIVE CHAT din partea dreaptă jos a site-ului și un operator call-center te va ajuta să parcurgi toți pașii;
  • Vino la noi în clinică de Luni până Vineri între orele 8 – 20 sau Sâmbătă între orele 8 – 14 și fă-ți o programare la recepție.
2. Ce documente sunt necesare pentru consultație?

Când vii la o consultație ai nevoie de Cartea de Identitate (Buletinul) pentru a putea fi înregistrat la medic. În același timp, orice documente medicale sau informații despre istoricul tău medical sunt importante pentru medicul care te va consulta.

3. Cum pot achita serviciile medicale de care am beneficiat?

Pentru achitarea serviciilor medicale, plata poate fi efectuată cu numerar sau card direct la recepția clinicii. Dacă îți este mai comod să achiți cu ordin de plată, te rugăm să soliciți factura de la recepție și apoi, în maxim 24 de ore, poți face plata prin transfer bancar.

4. Am asigurare medicală privată, cum procedez în acest caz?

Ia legatura cu asiguratorul tău, respectă procedura indicată de el și apoi fă-ți o programare în clinică. După ce ai beneficiat de serviciul medical asigurat, noi îți vom emite factura și o anexă la aceasta cu detalierea serviciilor medicale. Vei achita la recepție și apoi, în baza documentelor primite de la noi, îți vei recupera banii de la asigurator. Pentru asiguratorii aflați direct în contract cu noi, nu ai nimic de achitat. Ne ocupam noi de toate formalitățile.

5. Ce fac dacă am o urgență medicală legată de un tratament efectuat în clinică?

Dacă ai o urgență, te rog să iei aminte că, în cazul în care aceasta îți poate pune viața în pericol, trebuie să suni la 112. Dacă este vorba de orice alt tip de urgență, ai la dispoziție numărul din clinică 0771 547 058 la care îți va răspunde personalul nostru zilnic între orele 08:00 și 20:00.

Pentru programări telefonice, apelați:

0771 547 058

Completează formularul de programare: